معرفی ۸ تا از بهترین مارک های آبرنگ

خانه » معرفی ۸ تا از بهترین مارک های آبرنگ

فهرست مطالب

معرفی ۸ تا از بهترین مارک های آبرنگ

 

ما در این مطلب سعی داریم معرفی ۸ تا از بهترین مارک های آبرنگ برای حرفه ای یا مبتدی را به شما معرفی کنیم

 

بهترین برندهای آبرنگ خارجی به ترتیب اشمینک، پریمو و وینزور  هستند و از مارک های داخلی میتوان پلیکان را نام برد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

 

 

۱. آبرنگ سن پترزبورگ

 

 

 

برند سن پیترزبورگ اولین محصول خود را در سال ۱۹۰۰ میلادی در روسیه تولید کرد و همینک یکی از شناخته شده ترین برندهای تولیدکننده آبرنگ در جهان میباشد.
فرقی نمیکند یک نقاش حرفه‌ای هستید یا می‌خواهید از همان اول مثل یک نقاش حرفه‌ای شروع به کار کنید، به‌هرحال قرص‌های آبرنگ سن پترزبورگ یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. این رنگ‌های باکیفیت به نقاشی شما درخشش خاصی بخشیده و آن‌ را سال‌ها برای شما ماندگار می‌کنند.

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:مناسب

رضایت مشتری:مناسب

 

 

 

۲. آبرنگ پریمو

 

 

آغاز کار پریمو به سال ۱۹۳۳ در پادووا ایتالیا برمی گردد. در این سال ۱۹۳۳،‌ کامیلو مورو با ثبت برند CMP شروع به تولید گچ‌های کوچکی برای تخته سیاه مدارس کرد. در سال‌های پس از آن، دامنه محصولات CMP با موم مهر، گچ بیلیارد، ساچمه‌های سفالی و پودر مرکب تکمیل شد.
این شرکت در دهه‌های بعد به شرکتی پیشرو در زمینه تولید آبرنگ،‌ گوآش،‌ رنگ انگشتی، رنگ آکریلیک، رنگ روغن،‌ رنگ پارچه و مداد شمعی بدل شد.

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:نسبتا بالا

رضایت مشتری:مناسب

 

 

 

۳. آبرنگ وینزور اند نیوتون

 

 

این شرکت حدود ۱۵۰ سال قبل در لندن شروع به کار کرد. محصولات این شرکت شامل انواع رنگ روغن، آبرنگ، قلمو و ابزار نقاشی حرفه‌ای میباشد.
آبرنگ وینزور برای هنرمندانی مناسب است که رنگی باکیفیت خوب و قیمت مناسب می خواهند. قیمت این آبرنگ به نسبت تعداد رنگ های درجعبه و کوچک و بزرگ بودن قرص های آبرنگ درون جعبه متفاوت است.
آبرنگ وینزور به گونه­ ای طراحی شده که قابلیت ترکیب رنگ های مختلفی را دارا باشد.

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:نسبتا بالا

رضایت مشتری:بالا

 

 

۴. آبرنگ اشمینک

 

 

برند اشمینک در سال ۱۸۸۱ میلادی در آلمان با تولید رنگ های روغنی کار خود را آغاز کرد. ۱۱ سال بعد اولین خط تولید آبرنگ در جهان توسط این شرکت بنیان گذاشته شد. با توجه به کیفیت بالای آبرنگ اشمیت، استفاده از آن برای هنرمندان حرفه‌ای توصیه میشود.

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:بالا

رضایت مشتری:بالا

 

 

 

۵. آبرنگ فابر کاستل

 

 

 

این برند با قدمت ۲۵۰ ساله یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان آبرنگِ مخصوص کودکان در جهان هست. این برند در ۱۰ کشور کارخانه دارد و محصولاتش در بیش از ۱۲۰ کشور به فروش میرسند. آبرنگ فابر کاستل برای کودکان و نقاشان آماتور توصیه میشود.

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:مناسب

رضایت مشتری:مناسب

 

 

 

۶. آبرنگ ساکورا

 

 

 

ساکورا نام شرکتی ژاپنی است که در زمینه تولید رنگ و جوهر بسیار قوی و شناخته شده می باشد.
آبرنگهای این شرکت قیمت پایینی داشته و برای استفاده کودکان مناسب میباشند.

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:مناسب

رضایت مشتری:مناسب

 

 

 

۷. آبرنگ آرت لاین

 

 

شاچی هاتا در سال ۱۹۲۵ با هدف تولید لوازم التحریر در ژاپن تاسیس شد و با تولید استامپ پد که بسیار مورد پسند مردم قرار گرفت باعث شهرت نام تجاری آرت لاین گردید. این شرکت با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، مجموعه ی جدیدی از ماژیک ها را در سال ۱۹۵۴ تولید کرد که هم اینک شاخص برند آرت لاین می باشد.
شاچی هاتا جهت پوشش حداکثری، در بازارهای محلی اقدام به احداث کارخانه نمود. شاچی هاتا به نیازهای مشتریانش در سراسر جهان گوش می دهد و از آنها برای ارتقای محصولات موجود و تولید کالاهای جدید بهره می گیرد. 
این شرکت آبرنگهای ارزان و مناسب برای کودکان تولید می‌کند.

 

کیفیت:مناسب

محدوده قیمت:ارزان

رضایت مشتری:مناسب

 

 

 

۸. آبرنگ پلیکان

 

 

 

شرکت پلیکان در سال ۱۳۴۵ فعالیت خود را به عنوان اولین تولید کننده لوازم التحریر اداری و مدرسه آغاز کرد. از محصولات تولیدی این شرکت در ابتدا میتوان کاغذ کاربن، جوهر خودنویس، ریبون دستگاه تایپ را نام برد.
 در طی سالهای فعالیت با توجه به نیاز بازار و با خلاقیت در تولید؛ محصولاتی مانند استامپ پد، جوهر استامپ، پاک کن، کاربن، خودکار، ماژیک و انواع کاغذ اداری و آبرنگ به سبد کالایی شرکت اضافه گردید.
آبرنگ پلیکان نسبت به نمونه‌های خارجی از قیمت پایین‌تری برخوردار است. این آبرنگ برای کارهای تمرینی و غیر حرفه‌ای توصیه میشود.

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:مناسب

رضایت مشتری:مناسب

 منبع:irankalanews

 

امیدواریم که مطلب معرفی ۸ تا از بهترین مارک آبرنگ مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

 

آموزش مارولوس

سفارش انجام پروژه هنر

انجام انواع پروژه دانشجویان هنر رشته {طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی لوگو، خوشنویسی، هنرتجسمی، طراحی نقوش سنتی(ختایی- اسلیمی)، گرافیک و...}

سفارش پروژه هنر

میخواهم سفارش بدم
آموزش طراحی پارچه روسری

2 دیدگاه در “معرفی ۸ تا از بهترین مارک های آبرنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Click to Call
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من

انجام پروژه های دانشجویی

رشته های هنر ، تاریخ ، باستان شناسی

پایان نامه کارشناسی-ارشد- رساله دکتری 

تالیف و چاپ کتاب

پروژه های عملی(دستی – نرم افزاری)