بهترین مداد رنگی برای حرفه ای و مبتدی

خانه » بهترین مداد رنگی برای حرفه ای و مبتدی

فهرست مطالب

بهترین مداد رنگی برای حرفه ای و مبتدی

آیا برای خرید یک مداد رنگی خوب تردید دارید؟ ما اینجا هستیم تا بهترین مدل های مداد رنگی موجود در ایران با همه نوع محدودیت قیمت به شما معرفی کنیم

 

 

بهترین مداد رنگی برای حرفه ای و مبتدی.

 

۱. مداد رنگی لیرا

 

 

لیرا یک شرکت آلمانی در زمینه تولید محصولات با کیفیت برای هنرمندان، گرافیست‌ها، طراحان و معمارانی است که به حرفه خود به شکل جدی‌تری نگاه می‌کنند. کیفیت عالی محصولات این شرکت، باعث شده است که به چشم یک تولیدکننده محصولات نوشت‌افزاری حرفه‌ای به آن نگاه شود.

 

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:مناسب

رضایت مشتری:بالا

 

 

 

۲. مداد رنگی فابر کاستل

 

 

این برند با قدمت ۲۵۰ ساله یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان آبرنگِ مخصوص کودکان در جهان هست.
این برند در ۱۰ کشور کارخانه دارد و محصولاتش در بیش از ۱۲۰ کشور به فروش میرسند.
مداد رنگی‌های فابرکاستل به دلیل کیفیت عالیشان نسبت به سایر برندها از قیمت بالایی برخوردارند.
از ویژگی های این مداد رنگی، تنوع بی نظیر رنگ ها و چرب بودن و روان بودن فوق العاده می باشد. مغزی نرم مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل، رنگ های غلیظ و پر رنگی روی سطح بر جای می گذارند.
این مدادهای رنگی دارای هسته ی کاملا روغنی و نرم هستند که به طور کامل می توانید آن را احساس کنید.

 

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:بالا

رضایت مشتری:بالا

 

 

 

۳. مداد رنگی استدلر

 

استدلر در سال ۱۸۳۵ میلادی در شهر نورنبرگ آلمان تاسیس شد. در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ نفر در سراسر جهان در حال فعالیت برای این شرکت هستند.
استدلر یکی از محبوب‌ترین برند‌ها در بازار‌های جهانی و هم‌چنین ایران است. 
بالای نوک مداد های رنگی استدلر دارای پوششی باریک و سفید رنگ است، این پوشش که A.B.S نام دارد، برای مقاوم کردن نوک مداد در برابر شکستن به کار رفته است. علاوه‌ بر این، نوک این مدادها بسیار نرم و دارای رنگی غلیظ است.
مداد رنگی های استدلر از نظر کیفیت با مداد رنگی های کلاسیک فابرکاستل قابل رقابت هستند.

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:مناسب

رضایت مشتری:مناسب

 

 

 

۴. مداد رنگی  پیکاسو

 

برند پیکاسو نامی آشنا برای کودکان دهه ۸۰ شمسی در ایران است. این شرکت از سال ۱۳۸۳ محصولات متنوع خود را که مدادهای شمعی و مدادهای رنگی آن از همه جذابتر هستند، وارد بازار ایران کرد. کیفیت و رعایت استاندارد روز دنیا از ویژگی‌های محصولات این برند است.

 

 

کیفیت:مناسب

محدوده قیمت:بالا

رضایت مشتری:بالا

 

 

 

۵. مداد رنگی کنته پاریس

 

 

این برند فرانسوی از سال ۱۷۹۵ میلادی در زمینه تولید مدادهای طراحی و گچ پاستل و محو کن و غیره فعال بوده و با بیش از ۲ قرن سابقه یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولیدکننده مداد رنگی است و محصولاتش در بیش از ۵۰ کشور به فروش میرسد.
کیفیت این مداد رنگی نیاز به تعریف ندارد و اگر با قیمت بالای آن مشکلی ندارید، کنته یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحان حرفه‌ای است.

 

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:بالا

رضایت مشتری:بالا

 

 

 

۶. مداد رنگی پریسماکالر

 

 

پریسما کالر تولید امریکا است و ۱۵۰ رنگ مختلف دارد.این مداد رنگی ها نیز از کیفیت رنگ های بسیار خوبی برخوردارند و هنگام استفاده کردن خشک و خشن نیستند و می‌توان با ترکیب رنگهای آن رنگ هایی خوب و قشنگ تشکیل داد.
از محصولات پریسما کالر می‌توان به مدادهای رنگی، زغال، پاستل‌ها، آبرنگ‌ها، ماژیک‌ها، گرافیت و دیگر لوازم هنری اشاره کرد.
مداد رنگی های فوق حرفه ای پلی کروم پریسماکالر قابلیت ترکیب رنگ تا هفده لایه را دارند. پریسما کالر در کنار فابرکاستل حرفه ای ترین مداد رنگی های موجود هستند.

 

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:بالا

رضایت مشتری:بالا

 

 

 

۷. مداد رنگی اونر

 

 

اونر محصول کره جنوبی است. سالهای سال است این برند در بازار ایران وجود دارد و یکی از قابل اعتماد ترین مارک های لوازم تحریر است.
مداد رنگی ۱۲ رنگ اونر به دلیل برخورداری از فناوری دورالید از نوک مقاوم و محکم دارد. مداد رنگی اونر از لحاظ قیمتی در گروه متوسط هاست.
بسته ۳۶ و ۴۸ رنگ این محصول برای دانش آموزانی که قصد نقاشی نیمه حرفه ای دارند انتخاب مناسبی است، مخصوصا بسته بندی فلزی.

 

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:مناسب

رضایت مشتری:کم

 

 

 

۸. مداد رنگی پلیکان

 

 

شرکت پلیکان در سال ۱۳۴۵ فعالیت خود را به عنوان اولین تولید کننده لوازم التحریر اداری و مدرسه آغاز کرد. از محصولات تولیدی این شرکت در ابتدا میتوان کاغذ کاربن، جوهر خودنویس، ریبون دستگاه تایپ را نام برد.
در طی سالهای فعالیت با توجه به نیاز بازار و با خلاقیت در تولید؛ محصولاتی مانند استامپ پد، جوهر استامپ، پاک کن، کاربن، خودکار، ماژیک و انواع کاغذ اداری و آبرنگ به سبد کالایی شرکت اضافه گردید.

 

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:مناسب

رضایت مشتری:مناسب

 

 

 

۹.مداد رنگی کنکو

 

 

شرکت کانادایی کنکو، عمده فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید محصولات هنری و نوشت‌افزار با کیفیت بالا و هزینه پایین متمرکز کرده است.  مدادهای این مجموعه هم در ابعاد استاندارد شش ضلعی طراحی شده‌اند. مدادهای رنگی نرم و روان کنکو خاطره خوشی از یک نقاشی راحت و لذت‌بخش را در ذهن هنرمندان و دوستداران این هنر زیبا بر جای می‌گذارد.

 

 

کیفیت:خوب

محدوده قیمت:بالا

رضایت مشتری:بالا

 

 

 

۱۰. مداد رنگی آریا

 

 

شرکت نقش تندیس آریا، برندی صاحب نام و معتبر در زمینه تولید نوشت‌افزار در ایران است. این شرکت در واقع به عنوان اولین تولید کننده محصولات خمیر بازی و مجسمه سازی در ایران هم شناخته می‌شود. شروع فعالیت‌های شرکت به سال ۱۳۴۰ با ساخت خیمر بازی برمی‌گردد.

با گذشت زمان، تنوع محصولات شرکت آریا در زمینه‌های دیگر لوازم‌التحریر مثل انواع دفتر، خمیر شنی، گواش، پاستل نقاشی، مداد شمعی، مداد رنگی، ظروف غذاخوری، لیوان، ماگ، خط کش، روپوش و بازی‌های فکری و سرگرمی و بسیاری از محصولات جانبی دیگر گسترده شد. تعدای از محصولات این شرکت به کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

 

 

کیفیت:مناسب

محدوده قیمت:کم

رضایت مشتری:مناسب

 

 

 

امیدواریم که مطلب بهترین مداد رنگی برای حرفه ای و مبتدی مورد پسندتان قرار گرفته شده باشد.

 

 

آموزش مارولوس

سفارش انجام پروژه هنر

انجام انواع پروژه دانشجویان هنر رشته {طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی لوگو، خوشنویسی، هنرتجسمی، طراحی نقوش سنتی(ختایی- اسلیمی)، گرافیک و...}

سفارش پروژه هنر

میخواهم سفارش بدم
آموزش طراحی پارچه روسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Click to Call
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من