۹نکته در بهتر شدن طراحی

خانه » ۹نکته در بهتر شدن طراحی
9 نکته سریع در طراحی

فهرست مطالب

با استفاده از این نکات، نقاشی خود را بهتر کنید

۹نکته در بهتر شدن طراحی، طراحی به عنوان عمل ایجاد علامت روی هر سطحی با هر ماده علامت گذاری تعریف می شود. با این تعریف مشخص است که هر کسی می تواند نقاشی کند. اگر می توانید نام خود را بنویسید، پس می توانید نقاشی کنید. اکنون که آن را ثابت کرده ایم، همه می دانیم که برخی از ما می توانیم بهتر از دیگران نقاشی بکشیم. ماهر شدن در طراحی مستلزم کنار هم قرار گرفتن چندین عامل است. برخی از این عوامل عبارتند از میل، آموزش، تمرین، زمان و تمرین بیشتر. تصمیم گرفتیم این لیست از نکات سریع در مورد طراحی را جمع آوری کنیم تا بتوانید فوراً نتایج را در توانایی های نقاشی خود مشاهده کنید.

 

 

 

۱. نقاشی یک مهارت است

 

این بدان معنی است که طراحی فعالیت جادویی نیست که برخی افراد با توانایی انجام آن متولد می شوند. یک مهارت چیزی است که می توان آموزش داد و مهمتر از همه آن را آموخت. اگر می خواهید طراحی کنید، بهتر طراحی کنید، یا به عنوان یک حرفه ای طراحی کنید، می توانید. هر کسی می تواند در طراحی مهارت پیدا کند. هرگز نگویید “من نمی توانم نقاشی کنم.”

 

 

 

۲. نقاشی حداقل ۵۰% مشاهده است

نقاشی مربوط به دیدن است. آیا تا به حال از چیزی عکس گرفته اید بدون اینکه دوربین را به سمت آن بگیرید؟ البته شما این کار را نکرده اید. با این حال بسیاری از مردم فکر می کنند که می توانند بدون نگاه کردن به یک شی به خوبی نقاشی کنند. سپس از اینکه نقاشی هایشان نمایشی به نظر نمی رسد ناامید می شوند. برای ترسیم اشیا باید به آنها نگاه کنید. در واقع برای ترسیم اشیا باید زیاد به آنها نگاه کنید. من پیشنهاد می کنم مدت زمانی که باید برای تماشای شیء خود صرف کنید، نصف زمانی باشد که برای تکمیل طراحی صرف می شود. نقاشی حداقل ۵۰% مشاهده است. اگر می خواهید یک فیل بکشید، به یک فیل نگاه کنید. واقعا مطالعه کن درک کنید که چرا آن را اینگونه می بینید، سپس آن را بکشید. همه می‌دانند که یکی از راه‌های تقلب در آزمون، نگاه کردن به کاغذ دیگران است. وقتی نقاشی می‌کشید، به شیء خود نگاه کنید – پاسخ‌ها وجود دارد. فقط آنها را روی کاغذ خود قرار دهید.

 

 

 

۳. از منابع استفاده کنید

این یکی مربوط به شماره ۲ است. اگر نمی توانید شخصاً آنها را بکشید، عکس جمع کنید یا بهتر است از اشیا عکس بگیرید. بنابراین وقتی نمی توانید در ساوانای آفریقا باشید تا آن شیر را بکشید، از یک یا سه عکس استفاده کنید. در اینجا چند مرجع عکس برای شروع 

مرجع عکس

 

 

 

۴. به دنبال شکل های اساسی باشید

 

 

همه چیز در جهان را می توان به اشکال اساسی ساده کرد. هنگامی که در حال مطالعه موضوع خود هستید، سعی کنید شکل های اصلی را که کل شکل را تشکیل می دهند، انتخاب کنید. معمولاً ترسیم این اشکال بسیار آسان است. شکل ها را بکشید سپس خطوط (طرح ها) را بکشید. 

 

 

۵. از کیفیت خط استفاده کنید

کیفیت خط، ضخامت یا نازکی یک خط است. اگر نقاشی شما یک خط کشی است، باید کیفیت خط را در نظر بگیرید. خطوط خود را در برخی مناطق ضخیم تر و در مناطق دیگر نازک تر بکشید. این کار علاوه بر تنوع، طرح شما را بهتر می‌کند.

 

 

 

۶. با سبک خود سازگار باشید

مطمئن شوید که طراحی های خود را با همان سبک شروع کرده و به پایان می رسانید. اگر طراحی خود را شل و با اشاره شروع کردید، آن را به همین صورت ادامه دهید. اگر طراحی شما فشرده و دقیق شروع می شود، آن را به همین ترتیب تمام کنید. مطمئن شوید که طراحی به نظر می رسد که همان هنرمند همه چیز را روی سطح کشیده است. این تضمین می کند که نقاشی شما یکپارچه و هماهنگ است.

 

 

 

۷. ابزار طراحی خود را بشناسید

مطمئن شوید که روش صحیح استفاده  ابزاری را که برای طراحی خود استفاده می کنید، درک کرده اید. آزمایش کردن خوب است، اما دانستن و درک محدودیت‌های خود با یک ابزار راه طولانی را در پی دارد.

 

 

 

۸. راحت بگیرید

طراحی نباید سفت باشد. در واقع نباید اینطور باشد. به عنوان مثال، هنگامی که می خواهید کانتور یک شی را مشخص کنید، چندین خط نوری بکشید. وقتی چندین خط را ترسیم می کنید، شانس بیشتری برای “پیدا کردن” خط مناسب دارید. (اگر به جای یک بلیط چند بلیط بخرید، شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه کشی دارید.) سعی کنید مداد را متفاوت از نحوه نگه داشتن آن هنگام نوشتن در دست بگیرید. به جای مچ دست، با حرکت دادن تمام بازو هنگام علامت گذاری، با شانه خود بکشید.

 

 

 

۹. تمرین، تمرین، تمرین، و سپس – کمی بیشتر تمرین کنید

این بهترین نکته ای است که وجود دارد. باید تمرین کنید این در مورد هر مهارتی صادق است. یک دفترچه طراحی داشته باشید و به معنای واقعی کلمه هر چیزی را که می بینید بکشید. هر روز بکشید. وقتی نمی توانید نقاشی کنید، به اشیا نگاه کنید و تصور کنید چگونه آنها را می کشید. چه اشکالی وجود دارد؟ چه ارزش هایی وجود دارد؟ منبع نور کجاست؟ از چه ابزاری استفاده کنم؟ نقاشی می تواند در ذهن شما انجام شود.

thevirtualinstructor

 

 

 

امیدواریم که مطلب ۹نکته در بهتر شدن طراحی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

 

آموزش مارولوس

سفارش انجام پروژه هنر

انجام انواع پروژه دانشجویان هنر رشته {طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی لوگو، خوشنویسی، هنرتجسمی، طراحی نقوش سنتی(ختایی- اسلیمی)، گرافیک و...}

سفارش پروژه هنر

میخواهم سفارش بدم
آموزش طراحی پارچه روسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Click to Call
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من

انجام پروژه های دانشجویی

رشته های هنر ، تاریخ ، باستان شناسی

پایان نامه کارشناسی-ارشد- رساله دکتری
پروژه های عملی(دستی – نرم افزاری)