بهترین سایت ها برای ایجاد نقاشی دیجیتال

خانه » بهترین سایت ها برای ایجاد نقاشی دیجیتال

فهرست مطالب

در این مطلب به شما بهترین سایت های رایگان برای ایجاد هنر دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.

شاید برایتان پیش آمده باشد که آیا میتوان به جای نصب کردن برنامه طراحی گرافیکی مثل فتوشاپ چیزی طراحی کرد؟

 

 

۱. SculptGL

 

برنامه وب مجسمه سازی دیجیتال سه بعدی قابل توجه که از طریق مرورگر شما یا به عنوان یک برنامه قابل دانلود رایگان کار می کند. این نرم افزار کامل و قدرتمند از ۱۰ زبان، واردات و صادرات فایل پشتیبانی می کند و به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به حساب کاربری فورا شروع به مجسمه سازی کنند. خالق Stéphane Ginier میانبرهای مفید و همچنین پیوندهایی به آموزش های YouTube ارائه می دهد.

 

 

 

۲. ManadalaGaba

برای قدردانی از این ابزار طراحی عجیب و غریب، که به نوعی موفق به ترکیب عناصر  می شود، لازم نیست با ادیان شرقی یا بازی طراحی محبوب اقلیدس (Spirograph) آشنا باشید. تخته طراحی هندسی دیجیتال به طور خودکار بازتاب هایی از خط ترسیم شده شما ایجاد می کند و تقارن جادویی و کامل ایجاد می کند. طرح ها به صورت تصاویر png. قابل صادرات هستند.

 

 

 

 

۳. Bomomo

سایت طراحی ساده و فوق العاده سرگرم کننده. با آزمایش ماوس کامپیوتر خود، یاد می گیرید که چگونه ۲۰ ابزار ناشناس و مجموعه ای از دایره های چرخان می تواند به شما در خلق آثار هنری کمک کند. احتیاط: کمی اعتیادآور است.

 

 

 

۴. Pixilart

Pixilart که یک سایت رایگان ایجاد و اشتراک گذاری هنر دیجیتال است، به کاربران اجازه می دهد تا مانند گرافیک بازی های ویدیویی قدیمی، هنر پیکسلی یکپارچه سازی با سیستم عامل ایجاد کنند. این سایت خود را به عنوان یک پلتفرم اجتماعی امن برای تمام سنین معرفی می کند و نقشه ها قبل از انتشار عمومی نظارت می شود. دانش آموزان می توانند آثار هنری خود را به پوستر، تی شرت، لیوان و سایر کالاها تبدیل کنند.

۵. Sketchpad

یک سایت رایگان چشمگیر که ابزارهای دیجیتال گسترده ای را برای ایجاد، و  اشتراک گذاری نقاشی ها و طراحی های دیجیتال ارائه می دهد. بازدیدکنندگان سایت می‌توانند از بین سبک‌ها، جلوه‌های زیادی انتخاب کنند، در حالی که راهنمای کاربر دستورالعمل‌های واضحی را برای ایجاد و مدیریت آثار هنری ارائه می‌دهد. 

۶. Sumo Paint

Sumo Paint که برای خدمت به عنوان جایگزین آنلاین مقرون به صرفه برای فتوشاپ تأسیس شده است، یک طرح رایگان اولیه و همچنین برنامه های حرفه ای و آموزشی ارائه می دهد. رابط بصری و منظم، شروع فوراً ایجاد هنر را آسان می کند. کاربران همچنین می‌توانند از ده‌ها آموزش ویدیویی مختصر نحوه‌ی آموزش دیدن کنند.

 

 

 

۷.  Vectr

این نرم افزار گرافیک برداری رایگان، درس ها، آموزش ها و حتی میانبرهای صفحه کلید را ارائه می دهد. به Adobe Illustrator ساده و ساده فکر کنید، با شش ابزار اصلی به اضافه لایه‌ها و امکان وارد کردن و صادر کردن یک فایل به‌صورت jpg، png یا svg. یکی از ویژگی‌های جالب همکاری، پیوند اشتراک‌گذاری بلادرنگ است که به دوستان اجازه می‌دهد هنگام ایجاد و ویرایش آثار هنری، تماشا کنند.

منبع:techlearning

 

 

امیدواریم که مطلب بهترین سایت های رایگان برای ایجاد هنر دیجیتال مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

 

 

آموزش مارولوس

سفارش انجام پروژه هنر

انجام انواع پروژه دانشجویان هنر رشته {طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی لوگو، خوشنویسی، هنرتجسمی، طراحی نقوش سنتی(ختایی- اسلیمی)، گرافیک و...}

سفارش پروژه هنر

میخواهم سفارش بدم
آموزش طراحی پارچه روسری

2 دیدگاه در “بهترین سایت ها برای ایجاد نقاشی دیجیتال

  1. ممنون از سایت خوب و مطالب مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Click to Call
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من

انجام پروژه های دانشجویی

رشته های هنر ، تاریخ ، باستان شناسی

پایان نامه کارشناسی-ارشد- رساله دکتری
پروژه های عملی(دستی – نرم افزاری)