چگونه هنر می تواند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد

خانه » چگونه هنر می تواند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد

فهرست مطالب

در ادامه با مطلب چگونه هنر می تواند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد با ما همراه باشید.

 

هنر واقعاً هدیه ای به جهان است. این چیزی است که ما در تجربه انسانی آرزو می کنیم. هنر به زندگی ما معنا می بخشد و به ما کمک می کند دنیای خود را درک کنیم. این بخشی ضروری از فرهنگ ما است زیرا به ما امکان می دهد درک عمیق تری از احساسات خود داشته باشیم. این خودآگاهی ما را افزایش می دهد و همچنین به ما اجازه می دهد تا در برابر ایده ها و تجربیات جدید باز باشیم. بنابراین هنر همچنان ذهن و قلب ما را باز می کند و به ما نشان می دهد که چه چیزی در دنیای ما ممکن است.

 

 

 

هنر به ما این امکان را می دهد که با درون خود ارتباط برقرار کنیم

 

هنر می تواند زندگی ما را متحول کند. وقتی ما با هنر ارتباط برقرار می کنیم، در نهایت با درون خود ارتباط برقرار می کنیم. هنر ما را قادر می سازد به درون خود نگاه کنیم و به خودمان گوش دهیم، متوجه شویم که چه کسی هستیم و به چه چیزی اهمیت می دهیم. ما را به افکار، احساسات، ادراکات و واقعیت ها و تجربیات بیرونی ما مرتبط می کند.

 

هنگامی که ما با یک اثر ارتباط برقرار می کنیم، ممکن است با افزایش احساسات روبرو شویم، زیرا ما را با تجربیات جدیدی آشنا می کند، درک عمیق تری از احساساتمان به ما می دهد و سوالاتی را که هرگز نمی دانستیم داشته ایم روشن می کند. به عنوان یک نقاش، من عاشق خلق کردن هستم زیرا با آنچه هستم به هسته درونی خود ارتباط برقرار می‌کنم و به یادگیری بیشتر درباره خودم و آنچه واقعاً قادر هستم ادامه می‌دهم.

 

اما به عنوان انسان، ضروری است که اطراف خود را با هنر خلق شده توسط دیگران احاطه کنیم. هنر ما را با مجموعه‌ای کاملاً جدید از تجربیات و ایده‌هایی آشنا می‌کند که شاید قبلاً هرگز شاهد آن نبوده‌ایم. این تجربیات به ما این امکان را می دهد که به درون خود نگاه کنیم، زیرا ما به عنوان مردم، بر اساس ارتباط عاطفی که با آن اثر هنری داریم، تصمیم می گیریم چه ببینیم و چه احساسی داشته باشیم. به عنوان مردم، ما تمایل داریم انتخاب‌های احساسی داشته باشیم که برایمان پرشور است، که به ما امکان می‌دهد بفهمیم به چه چیزی اهمیت می‌دهیم و برای چه چیزی دفاع می‌کنیم. وقتی از این موضوع آگاه باشیم، به عنوان فردی شادتر و سالم‌تر می‌شویم، زیرا می‌توانیم هدف خود را در زندگی مشخص کنیم.

 

 

 

هنر باعث می شود که ما از آنچه در زندگی خود داریم قدردانی و قدردانی کنیم.

 

زمانی که بتوانیم از دیدگاه قدردانی و رضایت به زندگی نگاه کنیم – زمانی که بتوانیم به جای تمرکز بر جایگزین، تمام جزئیات شگفت انگیزی را که در زندگی ما به خوبی پیش می روند، مشاهده کنیم، بیشتر خوشحال می شویم.

 

وقتی به خود فرصتی می دهیم تا با هنر ارتباط برقرار کنیم، می توانیم یک قدم به عقب برداریم، آنچه را که در دنیای ما می گذرد منعکس کنیم، زندگی خود را ارزیابی کنیم و تأمل کنیم. به همین دلیل است که معتقدم بسیار مهم است که به خودتان فرصت هایی بدهید تا هنر را به صورت روزانه در زندگی خود بگنجانید. این می تواند از طریق بازدید از استودیو یک هنرمند، یک موزه، دیدن یک نمایش زنده، تماشای یک فیلم یا حتی خواندن یک کتاب عالی باشد.

 

 

 

هنر خلاقیت، رضایت و شادی بیشتری را به زندگی ما می آورد

 

آیا تا به حال با یک اثر هنری ارتباط عاطفی داشته اید؟ آیا تا به حال هنگام ایستادن در مقابل یک تابلوی نقاشی شگفت انگیز موجی از احساسات را تجربه کرده اید؟ حتما این احساس را تجربه کرده اید.

 

آیا تا به حال اثری را تجربه کرده اید و به نظر نمی رسد که احساسی را که به شما می دهد را توضیح دهید؟ این تجربه در نهایت به برقراری ارتباط شهودی با داستان هنرمند، صدای آنها و تجربه آنها می رسد. از شما به دنیای هنرمند استقبال می شود.

 

هنر به ما معنا می دهد و به ما کمک می کند تا دنیای خود را درک کنیم. مطالعات علمی ثابت کرده است که قدردانی از هنر کیفیت زندگی ما را بهبود می بخشد و باعث می شود احساس خوبی داشته باشیم. وقتی هنر خلق می کنیم، خلق و خوی خود را بالا می بریم، توانایی خود را برای حل مشکلات بهبود می بخشیم و ذهن خود را به روی ایده های جدید باز می کنیم. به گفته دکتر شلی کارسون، توانایی هنر برای بهبود خلق و خوی ما توجه ما را گسترش می دهد و به ما امکان می دهد راه حل های ممکن بیشتری برای مشکلات خلاقانه ببینیم.

 

پروفسور سمیر زکی، نوروبیولوژیست در کالج دانشگاه لندن، تأیید کرد که وقتی به هنر بزرگ خیره می‌شویم، مغزمان مانند زمانی که عاشق می‌شویم تحریک می‌شود. هنر سطوح دوپامین را افزایش می دهد، یک انتقال دهنده عصبی که به کنترل مراکز پاداش و لذت مغز کمک می کند. به همین دلیل است که معتقدم سرمایه گذاری و وارد کردن هنر به خانه بسیار مهم است.

 

وقتی روی یک اثر هنری سرمایه گذاری می کنید، روی یک داستان بصری سرمایه گذاری می کنید که دیوارهای شما را تزئین می کند. تقریباً هر اثر هنری داستانی در پشت خود یا درون خود دارد زیرا هیچ چیز در خلاء خلق نمی شود. این اساسا بخشی از زندگی هنرمند است.

 

شما در مورد داستان های افراد مختلف، زندگی هایی که زندگی کرده اند، داستان پشت هنرمند و آنچه آنها برای خلق این نوع کار از سر گذرانده اند یاد می گیرید. یک داستان یا یک تجربه زندگی، یک معنا یا یک قصد وجود داشت که آن هنرمند را برای خلق آن اثر الهام می‌داد. ماموریت یا ایده ای پشت آن طراحی یا نقاشی وجود داشت. وقتی آثار هنری را جمع آوری می کنید، آن ایده ها شروع به تزئین خانه شما می کنند. و شما آن داستان ها و تجربیات را به پناهگاه های خود می آورید.

 

بنابراین دوستان، سوال من از شما – چگونه می خواهید هنر را امروز در زندگی خود ادغام کنید؟

آیا برای یافتن اثر هنری عالی در خانه خود به کمک نیاز دارید؟ میتوانید از طرح های این  هنری را استفاده کنید.

منبع : samanthakaplanart

 

 

امیدواریم که مطلب چگونه هنر می تواند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

 

 

 

آموزش مارولوس

سفارش انجام پروژه هنر

انجام انواع پروژه دانشجویان هنر رشته {طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی لوگو، خوشنویسی، هنرتجسمی، طراحی نقوش سنتی(ختایی- اسلیمی)، گرافیک و...}

سفارش پروژه هنر

میخواهم سفارش بدم
آموزش طراحی پارچه روسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Click to Call
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من

انجام پروژه های دانشجویی

رشته های هنر ، تاریخ ، باستان شناسی

پایان نامه کارشناسی-ارشد- رساله دکتری
پروژه های عملی(دستی – نرم افزاری)