منابع آزمون دکتری باستان شناسی۱۴۰۲-۱۴۰۳

خانه » منابع آزمون دکتری باستان شناسی۱۴۰۲-۱۴۰۳
باستان شناسی

فهرست مطالب

منابع آزمون دکتری رشته باستان شناسی ۱۴۰۳

رشته دکتری باستان شناسی

باستان شناسی یکی از رشته های شاخه علوم اجتماعی است که به کمک مدارک مادی به جا مانده، به مطالعه گذشته می پردازد. افرادی که علاقمند به کاوش درباره فرهنگ، نحوه زندگی و روابط اجتماعی گذشتگان هستند، در این رشته تحصیل می کنند. داوطلبانی که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیلات خود را به پایان رسانده اند، مجاز به ثبت نام آزمون دکتری در رشته باستان شناسی می باشند. آگاهی یافتن از منابع آزمون دکتری این رشته کمک شایانی به موفقیت داوطلبان خواهد کرد. به همین دلیل تیم تخصصی پروژه هنر برای دستیابی به موفقیت شما داوطلبان گرامی مطلبی را در خصوص منابع آزمون دکتری رشته باستان شناسی ارائه نموده است.

آزمون دکتری باستان شناسی(کد۲۱۷۶)

انتخاب مهم ترین منابع دکتری باستان شناسی، اولین قدم جهت کسب آمادگی و موفقیت در این امتحان است. 

مطابق دفترچه آزمون دکتری ۱۴۰۳ که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است، فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های باستان‌شناسی، باستان‌سنجی، مرمت اشیای تاریخی، می توانند در آزمون دکتری رشته باستان‌شناسی شرکت نمایند.

جدول رشته و مواد امتحانی آزمون رشته باستان شناسی ۱۴۰۳

هر ساله سازمان سنجش برای آگاهی داوطلبان از مواد امتحانی آزمون دکتری، دفترچه ای را تحت عنوان جدول و مواد امتحانی آزمون دکتری ارائه می دهد. تا داوطلبان علاوه بر آگاهی از مواد امتحانی آزمون به ابهامات خود را در زمینه این که فارغ التحصیلان چه رشته هایی می توانند در آزمون رشته باستان شناسی شرکت کنند، پاسخ دهند.

سازمان سنجش هر ساله تنها به اعلام عناوین دروس امتحانی آزمون دکتری باستان‌شناسی و ضرایب دروس به صورت کلی اقدام می‌کند. بدین صورت که ضریب دروس عمومی (شامل زبان عمومی دکتری و استعداد تحصیلی) برابر ۱ و ضریب دروس تخصصی برابر ۴ است. اما جزئیات منابع آزمون دکتری رشته باستان‌شناسی اعلام نمی‌شود.

برای سهولت کار شما داوطلبان گرامی علاقمند به تحصیل در رشته باستان شناسی، جدول منابع رشته باستان شناسی را در ادامه مطلب ارائه نموده ایم.

رشتهگرایشرشته های مرتبط که فارغ التحصیلان می توانند در این کد رشته شرکت کنند
باستان شناسیپیش از تاریخباستان شناسی، باستان سنجی
دوران تاریخی
دوران اسلامی

منابع آزمون دکتری رشته باستان شناسی ۱۴۰۳

در واقع داوطلبان برای پذیرش در کنکور دکتری نیازمند به یک برنامه ریزی دقیق و منسجم هستند و می توانند با کمک متخصصان آگاه، یک برنامه ریزی مناسب دریافت نمایید. نکته دیگری که برای موفقیت و کسب رتبه قبولی دکتری ضروری است، استفاده از منابع کمک آموزشی موسسات معتبر می باشد که آخرین آپدیت و کامل‌ترین منابع را بصورت pdf آماده کردیم که در پایین صفحه می‌توانید بصورت رایگان دانلود نمایید. همچنین شرکت در آزمون های زبان انگلیسی داخلی و دریافت مدرک آن می تواند برای موفقیت در مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ بسیار مفید واقع گردد، چرا که ارائه مدرک زبان قبل از آزمون جامع الزامی می باشد.

 

دانلود کامل‌ترین منابع آزمون دکتری باستان شناسی

advanced divider
Archeology exam

مشاوره تخصصی رایگان دکتری

مشاوره

نام و نام خانوادگی(ضروری)
  • انجام مقاله و پایان نامه رشته هنر(کلیه گرایش‌ها) مقطع کارشناسی _ ارشد و دکتری.
  • چنانچه برای انجام پروژه و ژوژمان دانشجویی خود، نیاز به کمک دارید اینجا را کلیک نمایید.
آموزش مارولوس

سفارش انجام پروژه هنر

انجام انواع پروژه دانشجویان هنر رشته {طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی لوگو، خوشنویسی، هنرتجسمی، طراحی نقوش سنتی(ختایی- اسلیمی)، گرافیک و...}

سفارش پروژه هنر

میخواهم سفارش بدم
آموزش طراحی پارچه روسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Click to Call
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من

انجام پروژه های دانشجویی

رشته های هنر ، تاریخ ، باستان شناسی

پایان نامه کارشناسی-ارشد- رساله دکتری
پروژه های عملی(دستی – نرم افزاری)