درآمد غیرفعال از هنر

خانه » درآمد غیرفعال از هنر
درآمد غیرفعال از هنر

فهرست مطالب

راه‌های کسب درآمد غیرفعال از هنر

درآمد غیرفعال از هنر

سلام به شما دوست عزیز , به پروژه هنر خوش‌آمدید.

امروز قرارِ درباره راه‌های درآمد غیرفعال از هنر و درآمدزایی بدون کار کردن و ایده‌های درآمد غیرفعال باهم صحبت کنیم.

در ابتدا ببینیم درآمد فعال چی هست؟

 درآمد فعال

درآمد فعال نوعی درآمد است که مستلزم مشارکت فعال و تلاش شماست. این پولی است که از طریق مبادله زمان، مهارت‌ها و تخصص خود با یک چک حقوق یا پرداخت مستقیم به دست می‌آورید.

درآمد غیرفعال

و اما روش‌های درآمد غیرفعال و کسب درآمد بدون کار

قرار باهم بررسی کنیم که درآمد غیرفعال در رسته‌های شغلی مختلف در ایران چیه ؟ و بعد به سراغ چند پیشنهاد ویژه در مورد درآمدزایی بدون کار و درآمد غیرفعال بریم.

قبل از  هر چیزی بهتر است بدانید که ثروتمندترین افراد دنیا دارای درآمد غیرفعال هستند و تقریباً تمام‌مسیر درآمدی آن‌ها از طریق درآمد غیرفعال و یا منفعل به دست می‌آید.

 

درآمد غیرفعال مانند داشتن یک درخت پول جادویی است که به دادن پول ادامه می‌دهد، بدون اینکه مجبور باشید انگشتی را بردارید. به زبان ساده، این پولی است که بدون تلاش فعال برای آن به دست می‌آورید. به‌جای اینکه زمان خود را با پول معاوضه کنید، درآمد غیرفعال به شما این امکان را می‌دهد که هنگام خواب، مسافرت یا تماشای برنامه‌های موردعلاقه خود پول دربیاورید.

درآمد غیرفعال فقط یک رؤیا نیست، این‌یک استراتژی مالی هوشمند است که دنیایی از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. داشتن چندین جریان درآمد، به‌ویژه نوع غیرفعال، می‌تواند ثبات و امنیت را در یک اقتصاد همیشه در حال تغییر ایجاد کند. مانند داشتن یک توری ایمنی است که اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد می‌تواند شمارا دستگیر کند، یا به‌سادگی به شما این آزادی را بدهد که بدون نگرانی در مورد هزینه‌ها، به دنبال علایق خود باشید.

 

مقاله مرتبط: گام‌های کسب درآمد از هنر

 

درآمد غیرفعال از هنر

درآمد غیرفعال از هنر

آیا با درآمد منفعل یک شبه پولدار می شوید؟

در نظر داشته باشید که درآمد غیر فعال یک طرح پولسازی جادویی و یک شبه نیست که بدون هرگونه تلاشی شما را پولدار کند بلکه در ابتدای راه حتی ممکن است زمان بیشتری را از شما بگیرد.

می توان گفت اجرای این هدف راهی برای به حداکثر رساندن بازدهی فعالیت های شما است، تا بتوانید در طول زمان، میزان تلاش خود را کاهش دهید و سودتان افزایش پیدا کند.

اساساً درآمد منفعل یک هدف بلند مدت است که شامل اجرای فعالیت های کوتاه مدت می شود. شما می توانید، زمان و پول خود را صرف هدف خود برای ایجاد درآمد غیر فعال کنید، و در درازمدت از طریق درآمد آن به ثروت برسید.

برای اینکه بدانید چطور می توانید یک کسب وکار راه اندازی کنید، اینجا را کلیک کنید

مقاله مرتبط: کسب درآمد برای دختران نوجوان

۶ پیشنهاد ویژه برای درآمد غیرفعال از هنر

برای شناخت بهتر انواع درآمد غیر فعال و کسب درآمد بدون کار در ادامه به سراغ انواع مشاغل گوناگون برای ایجاد درآمد غیرفعال خواهیم رفت و سپس با ۶ پیشنهاد ویژه برای درآمد غیرفعال همراه شما هستیم.

برای بسیاری از هنرمندان، ایده‌ی گذران زندگی از طریق هنرشان یک رؤیا است. خبر خوب این است که با اینترنت، فرصت‌های بیشتری برای کسب درآمد به‌عنوان یک هنرمند وجود دارد. بنابراین اگر جدی هستید، در اینجا ۶ راه برای کسب درآمد به‌عنوان یک هنرمند وجود دارد.

  • کمسیون‌های هنری
  • کارگاه‌های آموزشی
  • تدریس آنلاین کلاس‌های هنر
  • آموزش هنر یوتیوب
  • کالای چاپ بر اساس تقاضا
  • رویدادهای استودیو را بازکنید
  • گالری‌های هنری
  • گالری‌های هنری آنلاین
  • وب‌سایت خود را بسازید
  • پیوندهای وابسته
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  • تأمین مالی جمعی
  • فروش در Etsy

 

۱. کمیسیون‌های هنری

ساده‌ترین راه برای کسب درآمد به‌عنوان یک مبتدی از طریق سفارش‌ها هنری است. در ابتدا، اکثر هنرمندان توسط دوستان و خانواده و سپس دهان‌به‌دهان استخدام می‌شوند. سفارش‌های معمولی پرتره‌های خانوادگی و حیوانات خانگی آن‌ها خواهد بود.

این‌یک‌راه عالی برای شروع است، اما برای کسب درآمد باید آن را بیشتر دنبال کنید. از حلقه اجتماعی خود به‌عنوان سفیر استفاده کنید و آن‌ها را برای تبلیغ کار خود استخدام کنید. ایده این است که توپ را به حرکت درآورید.

اگر سبک هنری شما سریع باشد و در “مجموعه” مناسبی قرار داشته باشید، درآمد خوبی وجود دارد. به‌عبارت‌دیگر، اگر مشتریان بالقوه شما ثروتمند باشند.

مثلا اگر نقاش هستید، باید مشتریان ثروتمندتر را با تخصص در نقاشی و ترسیم علایق و علایق آن‌ها هدف قرار دهید. مثلا نقاشی کردن برای همسایه‌تان بسیار خوب است، اما اگر بتوانید همین کار را برای کسی که ثروتمند است انجام دهید، می‌توانید برای همان مقدار کار دستمزد بسیار بیشتری دریافت کنید.

به‌عنوان راهی برای ورود و بدون مخاطبین، باید خدمات خود را تبلیغ کنید، یک غرفه در یک نمایشگاه، یک رویداد. هرجا پول هست بروید هزینه‌های شما بیشتر خواهد بود، اما بازده شما نیز بیشتر خواهد بود.

توصیه‌های من را در این پست دنبال کنید: چگونه می‌توان از راه آسان گروه‌های هنری دریافت کرد و درآمد کسب کرد

نقاشی‌های دیواری که اغلب نادیده گرفته می‌شوند، راه دیگری برای کسب درآمد هستند. آن‌ها به مهدکودک‌ها یا گروه‌های بازی محدود نمی‌شوند، در سطح بالاتر، مارک‌های پیشرو آن‌ها را برای تبلیغات سفارش می‌دهند.

با مجموعه‌ای از طرح‌ها شروع کنید، چند نمونه‌ از کار قبلی یا مدل‌هایی از طرح‌های خود، که می‌توان آن‌ها را به‌اندازه سفارش تغییر داد.

چه کسی یک نقاشی دیواری را سفارش می‌دهد؟ اول‌ازهمه، مکان‌های واضح‌تر مانند مهدکودک‌ها، مدارس، جراحی‌ها و بیمارستان‌ها وجود دارد. سپس رستوران‌ها، هتل‌ها و پارها وجود دارد.

گروه خصوصی از والدینی که به‌زودی مشتاق تزئین اتاق کودک خود هستند، می‌تواند سودآور باشد. طراحان داخلی ممکن است به شما سفارش دهند، ارزش ارائه نمونه کارها و شبکه خود را دارد.

سپس کسب‌وکارهای کوچک وجود دارد. به تمام آن دیوارهای گرافیتی افسرده‌ای فکر کنید که هر شهر را خراب کرده‌اند. فکر کنید چقدر برای هر صاحب کسب‌وکاری ناراحت‌کننده است که مجبور باشد با آن روی دیوار خودش زندگی کند.

برای متقاعد کردن مالک که نقاشی دیواری شما نه‌تنها زندگی را بهتر می‌کند، بلکه به‌عنوان تبلیغات رایگان نیز عمل می‌کند، متقاعد کردن زیادی لازم نیست. مطبوعات محلی همیشه به دنبال داستان‌های محلی هستند و چیزی به بزرگی و جسورانه بودن یک نقاشی دیواری عمومی راه خوبی برای قرار گرفتن در معرض آن است.

نقاشی دیواری را می‌توان با موضوع کسب‌وکار طراحی کرد. و کسر مالیات است، چه چیزی را دوست ندارید؟

فکر کنید اگر تضمین کنید که نقاشی دیواری را در سال اول به‌خوبی تعمیر کنید تا از خراب کردن آن توسط برچسب‌ها جلوگیری شود، یک تجارت چقدر وسوسه می‌شود. اگر راه بیشتری را طی کنید، باید کسب‌وکار را به دست آورید.

در سایت پروژه هنر بستری فراهم شده که می‌توانید سفارش کار بگیرید و برای انجام آن دستمزد دریافت کنید. اینجا کلیک نمایید.

۲. تدریس کلاس‌ها یا کارگاه‌های هنری

اگر اشتیاق به هنر، اعتمادبه‌نفس و استعدادی برای پشتیبانی از آن دارید، آموزش کلاس‌ها یا کارگاه‌های هنری راه عالی دیگری برای کسب درآمد اضافی یا حتی یک زندگی تمام‌وقت است.

یک‌راه آسان برای شروع، یافتن یک فضای اجاره‌ای ارزان برای میزبانی محل برگزاری، تبلیغ خدمات خود در تابلوهای اعلانات و انجمن‌های محلی فیس‌بوک و دریافت هزینه برای هر شرکت‌کننده است.

برای ایجاد فوریت، اندازه کلاس را محدود کنید. زنی را می‌شناختم که کارگاه‌های آبرنگ را از این طریق ارائه می‌کرد، و صادقانه بگویم، چه مهارت‌هایی نداشت که با اشتیاق و شخصیت به آن دست‌یافت.

پروژه هنر می‌تواند در برگزاری این کلاس‌ها شما را یاری نماید. تماس بگیرید

  1. آموزش آنلاین کلاس‌های هنر

اگر شما هم مثل من هستید، تمایلی به نشان دادن صورت خود در اینترنت ندارید. من برای حضور در یک عکس مشکل دارم، چه برسد به اینکه در فیلم باشم. بااین‌حال، پول زیادی باید به دست بیاورم و من معطل هستم. این‌یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد برای هنرمندان مستقل است.

به‌عنوان یک هنرمند در پروژه هنر کسب درآمد کنید

برای کسب درآمد به‌عنوان یک هنرمند در perojehonar، باید یک دوره آنلاین ایجاد کنید و آن را برای دانشجویان بالقوه بازاریابی کنید. دوره هنری شما باید به‌خوبی سازمان‌دهی شده باشد و موضوع یا مهارت خاصی را پوشش دهد.

می‌توانید دوره خود را از طریق ابزارهای بازاریابی perojehonar، رسانه‌های اجتماعی و یوتیوب تبلیغ کنید.

برخی از سازندگان دوره ها در پروژه هنر پول زیادی به دست می‌آورند ، درحالی‌که برخی دیگر درآمد اضافی قابل‌توجهی دارند.

باید گفت که به‌عنوان یک خریدار، دوره‌های پروژه هنر مورد استقبال قرار می‌گیرند و از دست می‌دهند، اما این در را برای هرکسی که مایل است تلاش بیشتری انجام دهد و یک دوره حرفه‌ای بسازد، باز می‌گذارد. آن شخص البته شما خواهید بود.

همان‌طور که هست، این سکویی است که می‌توانید آب را آزمایش کنید و آن را امتحان کنید. دوره‌های پروژه هنر بر اساس مدل پرداخت به فروش می‌رسد. سازنده دوره قیمت خود را تعیین می‌کند.

آموزش هنر در یوتیوب

یک کانال یوتیوب بیشترین پتانسیل را برای گرفتن نتایج سریع دارد. این هنوز یک پلت فرم رو به رشد با نوار ورودی کم است. چیزی که در مورد یوتیوب، چیزی که فیس‌بوک و اینستاگرام کنار گذاشته‌اند، دسترسی ارگانیک شگفت‌انگیز است.

اگر محتوای ویدیویی را بسازید که مردم دوست داشته باشند، به اوج خواهید رسید و از پسران بزرگ یا تبلیغ‌کنندگان برتری نخواهید داشت.

درس‌های هنر در یوتیوب مخاطبان زیادی و دنبال کنندگان وفادار را جذب می‌کند. یوتیوب یک پلتفرم عالی برای هنرمندان بااستعداد فراهم می‌کند تا دانش خود را به‌صورت رایگان با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارند و درعین‌حال درآمد عالی کسب کنند.

تعداد زیادی هنرمندان و هزاران آموزش هنری مختلف در یوتیوب وجود دارد و بسیاری از آن‌ها مخاطبان زیادی را جذب می‌کنند. اکثر آن‌ها، استعداد هنری بسیار متوسطی دارند.

۵. چاپ بر اساس تقاضا

ارسال‌کننده‌های چاپ بر اساس تقاضا طرح‌های شمارا بر روی انواع محصولات چاپ می‌کنند و مستقیماً برای مشتری ارسال می‌کنند. این می‌تواند یک‌راه عالی برای کسب درآمد اضافی باشد. به نظر راحت‌تر از آن چیزی است که هست. این درآمد غیرفعال نیست زیرا این بازاریابی است که فروش شمارا افزایش می‌دهد و به زمان و دانش نیاز دارد.

راز به دست آوردن فروش، تولید طرح‌های تجاری به تعداد است. این راهی برای فروش هنرهای زیبا نیست. به قاب گوشی، لیوان و تی‌شرت فکر کنید.

تعداد بسیار کمی از مردم موفق به کسب درآمد تمام‌وقت از این طریق می‌شوند، و حاشیه سود کم است، اما بسیاری از هنرمندان از خدمات چاپ بر اساس تقاضا به‌عنوان یک شلوغی جانبی سودآور استفاده می‌کنند.

نکته برتر: با ارائه کالا به‌عنوان یک محصول برای سفارش‌های هنری درآمد خود را افزایش دهید. فکر کنید چه کسی چاپ سفارش هنری شمارا دوست دارد و این ایده را به‌عنوان یک هدیه منحصربه‌فرد مطرح کنید. این‌یک تجارت هنری است، شما باید این‌گونه فکر کنید.

در سایت پروژه هنر شما می‌توانید انواع طرح‌ها با فرمت‌های مختلف را در معرض نمایش گذاشته و به فروش رسانید. از فروش هرتعداد بار از یک طرح شما درآمد کسب می‌کنید و برای کسب درامد بیشتر باید طرح‌‌های بیشتری آماده کنید و در معرض دید قرار دهید.

۶. از رسانه‌های اجتماعی برای فروش هنر خود استفاده کنید

رسانه‌های اجتماعی یک اصطلاح گسترده است، اما پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی قابل‌توجهی وجود دارند که در بین هنرمندان محبوب هستند، مانند فیس‌بوک، یوتیوب و اینستاگرام. هنگامی‌که یک حساب کاربری دارید، می‌توانید شروع به اشتراک‌گذاری آثار هنری خود و ایجاد دنبال کننده کنید.

همچنین می‌توانید به گروه‌های فیس‌بوک مرتبط با جایگاه خود بپیوندید، در بحث‌ها شرکت کنید و نام خود را در آنجا به اشتراک بگذارید. این به شما این امکان را می‌دهد که با هنرمندان دیگر ارتباط برقرار کنید، روابط خود را ایجاد کنید و سرنخ‌ها را دنبال کنید.

 

به‌عنوان یک هنرمند در اینستاگرام درآمد کسب کنید

چندراه برای کسب درآمد به‌عنوان یک هنرمند در اینستاگرام وجود دارد.

روش معمول این است که آثار هنری خود را پست کنید و پیوندی به وب‌سایت خود در بیو خود قرار دهید.

اینستاگرام (متعلق به فیس‌بوک) کاربران خود را تشویق به ترک پلتفرم نمی‌کند بنابراین لینک‌های شمارا محدود می‌کنند. بسیاری از اینستاگرامرها از Linktree برای ارسال بینندگان به آدرس‌های انتخابی استفاده می‌کنند. این کمک می‌کند، اما هنوز هم بسیار سخت است که کسی را مجبور به انجام اولین حرکت کند.

هنرمندان آزاد همیشه مجبور بوده‌اند راه‌های خلاقانه‌ای برای کسب درآمد از هنر خود پیدا کنند. درگذشته، این به معنای یافتن حامی یا فروش آثارشان از طریق گالری‌ها بود. اکنون با ظهور اینترنت، دنیای هنر برای هنرمندانی که فرصت‌های بیشتری برای کسب درآمد از هر زمان دیگری دارند، بازشده است.

اگر متعهد به ساختن هنر به‌عنوان شغل تمام‌وقت خود هستید، می‌توان آن را انجام داد، اما فریب نخورید و فکر نکنید راه آسانی وجود دارد، کار سختی است. حتی درآمد منفعل شامل کار زیادی قبل از شروع هر پولی است. البته سایت پروژه هنر این راه را برای شما هموار ساخته و میتوانید به راحتی هنر خود را به فروش رسانید.

ساختن هنر برای پول یک تجارت است، بدون هیچ تضمینی، اما هنرمندانی که آماده‌اند تا ساعاتی را صرف کنند، بیشترین احتمال موفقیت رادارند.

موفق باشید

آموزش مارولوس

سفارش انجام پروژه هنر

انجام انواع پروژه دانشجویان هنر رشته {طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی لوگو، خوشنویسی، هنرتجسمی، طراحی نقوش سنتی(ختایی- اسلیمی)، گرافیک و...}

سفارش پروژه هنر

میخواهم سفارش بدم
آموزش طراحی پارچه روسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Click to Call
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من

انجام پروژه های دانشجویی

رشته های هنر ، تاریخ ، باستان شناسی

پایان نامه کارشناسی-ارشد- رساله دکتری
پروژه های عملی(دستی – نرم افزاری)