بهترین سایت های هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر

خانه » بهترین سایت های هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر

فهرست مطالب

 بهترین سایت های هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر

آیا کاری هست که هوش مصنوعی نتواند انجام دهد؟ به نظر می رسد هر ماه یک پیشرفت تکنولوژیکی جدید مسحورکننده وجود دارد. پیشرفت پرطرفدار این است که چگونه هوش مصنوعی اکنون می تواند جمله ای را که شما تایپ می کنید دریافت کند و آن را به یک نقاشی یا تصویر تبدیل کند. می توانید همین الان آن را امتحان کنید.

اگر می‌خواهید از نوشته‌های خود ، هنر هوش مصنوعی ایجاد کنید، در اینجا بهترین سایت های هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر را به شما معرفی میکنیم.

 

 

 

۱. leonardo.ai

 

 

سایت لئوناردو یکی از بهترین هوش مصنوعی های رایگان است که امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید پس از ثبت نام ۵۰۰ امتیاز در این سایت به دست آورید و تصاویر خود را فقط با مصرف یک امتیاز بسازید. این بسیار عالی است یعنی ۵۰۰ عکس فقط با یک حساب کاربری . اگر هم این ۵۰۰ امتیاز تمام شد میتوانید یک حساب جدید ایجاد کنید.

در این سایت شما میتوانید سبک های مختلف برای ساخت عکس انتخاب کنید ، از سبک های تایید شده خود سایت لئوناردو تا سبک هایی که کاربران خودشون طراحی کرده اند و به اشتراک گذاشته اند.

به طور خلاصه، هوش مصنوعی لئوناردو یک پلتفرم تغییر دهنده بازی است که به هنرمندان و توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا به راحتی تصاویر خیره کننده ای را ایجاد کنند. با رابط کاربر پسند و استفاده رایگان، محیطی در دسترس برای آزادسازی خلاقیت فراهم می کند.

 

 

نمونه هایی از تصاویر تولید شده با هوشی مصنوعی :

 

عکس هوش مصنوعی

عکس طوطی فیلم بردار ساخته شده با هوش مصنوعی لئوناردو

عکس روباه بامزه ساخته شده با هوش مصنوعی لئوناردو

 

عکس هوش مصنوعی

عکس صورت یک دختر ساخته شده با هوش مصنوعی لئوناردو

عکس کورش کبیر ساخته شده با هوش مصنوعی لئوناردو

عکس کورش کبیر ساخته شده با هوش مصنوعی لئوناردو

 

 

۲. runwayml

 

runwayml

 

یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی سایت runwayml هست . این سایت هوش مصنوعی به علاوه تبدیل متن به تصویر کار های دیگری را با هوش مصنوعی انجام میدهم.

از اقدامات این سایت در حوضه هوش مصنوعی میتوان به حذف پس زمینه تصویر، تغییر و ویرایش تصویر ، تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی و … اشاره کرد.

و به نظر من این بهترین سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر است.

 

 

۳. Hotpot

 

Hotpot

 

Hotpot متن را مانند سایر برنامه های این لیست به تصاویر هنری هوش مصنوعی تبدیل می کند. اما بر خلاف بسیاری دیگر، کنترل دقیقی را بر جنبه های خاصی ارائه می دهد که نتایج را بسیار شخصی تر می کند.

شما با وارد کردن یک عبارت تصادفی و انتخاب بین دو موتور هوش مصنوعی شروع می‌کنید: Altair (تصاویر رویایی مانند، انتزاعی‌تر تولید می‌کند) و Orion (واقعیت غیر واقعی، اغلب منسجم‌تر) تولید می‌کند. سپس از بین ۱۶ سبک هنری، اندازه بوم و نسبت ابعاد انتخاب کنید و به صورت اختیاری تصویر سفارشی خود را برای استفاده به عنوان پایه اضافه کنید. انتخاب یک تصویر سفارشی معمولاً در این برنامه ها ایده خوبی است.

Hotpot به شما امکان می دهد از اعتبار اضافی برای طولانی تر کردن زمان اجرای هوش مصنوعی استفاده کنید تا تصویر نهایی بهتری دریافت کنید. به طور مشابه، می‌توانید اعتبارات خود را صرف کنید تا به هوش مصنوعی بگویید که چقدر به متن شما پایبند باشد. و در نهایت، زمانی که تصویر تولید می‌شود، می‌توانید اعتباری را برای ارتقای تصویر برای دانلود آثار هنری هوش مصنوعی با وضوح بالا صرف کنید.

به علاوه، شما همیشه مجبور نیستید برای این اعتبارات هزینه کنید. Hotpot به شما امکان می دهد هر روز اعتبار رایگان کسب کنید.

 

 

۴. deepAI

Deep AI

 

 

DeepAI یک تولید کننده متن به تصویر با کاربری آسان ارائه می دهد که نتایج مناسبی را با اعلان های مناسب ایجاد می کند. سبک های تصویری زیادی در پیشنهاد وجود دارد و تقریبا نیمی از آنها رایگان هستند. موارد رایگان شامل تبدیل متن به تصویر اولیه، موجودات بامزه، دنیاهای فانتزی، سایبرپانک، نقاشی قدیمی، رنسانس و انتزاعی و چند مورد دیگر است.

همه این سبک ها تصاویر را مطابق با آن موضوع تولید می کنند، تقریباً مانند سایر ابزارهای این لیست. با این حال، در بین این سبک ها، یک مولد لوگو نیز وجود دارد که می توانید از آن برای تولید ایده های جالب لوگو استفاده کنید. این به ویژه برای هنرمندانی مفید است که به دنبال الهام گرفتن برای ساختن یا غلبه بر یک بلوک هستند.

 

 

۵. hypotenuse

 

hypotenuse

 

hypotenuse یک تولید کننده متن به تصویر ارائه می دهد که نتایج مناسبی را ایجاد می کند. سبک های تصویری زیادی در پیشنهاد وجود دارد و برخی از آنها رایگان هستند. موارد رایگان شامل تبدیل متن به تصویر اولیه، موجودات بامزه، دنیاهای فانتزی، سایبرپانک، نقاشی قدیمی، رنسانس و انتزاعی و چند مورد دیگر است.

این سایت یکی از سایت های پرطرفدار در زمینه تبدیل متن به تصویر است.

 

 

۶. craiyon

 

craiyon

عکس گربه درحال نواختن ویالون ساخته شده با هوش craiyon

 

آزمایشگاه تحقیقاتی هوش مصنوعی OpenAI نسخه اصلی و محبوب‌ترین نسخه تولیدکننده متن به تصویر هوش مصنوعی، DALL-E را ایجاد کرد. کاربران اینترنت از توانایی DALL-E 2 برای تبدیل زبان طبیعی به تصویر شگفت زده شده اند.

به دلیل اینکه برای ثبت نام نیاز به شماره تلفن خارج از ایران است و در این صورت نمیتوانید ثبت نام کنید، می‌توانید از Craiyon، یک نسخه منبع باز از مدل اصلی هوش مصنوعی که برای استفاده عمومی در دسترس است، استفاده کنید.

دستگاه با خواندن شرح تصاویر دیگر در اینترنت و اعمال آنها بر روی هر عبارتی که تایپ می کنید، توضیحات را یاد می گیرد. شما نیازی به ثبت نام برای یک حساب کاربری ندارید و تلاش های نامحدودی برای تصاویر خود دریافت می کنید.

جمله خود را تایپ کنید (و تا حد امکان خاص باشید) و Draw را بزنید. کمی طول می کشد، اما Craiyon به زودی ۹ تصویر مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید یک یا همه تصاویر را در هارد دیسک خود ذخیره کنید.

برخلاف سایر برنامه‌ها، هیچ پیشرفت یا سفارشی‌سازی دیگری در Craiyon وجود ندارد، اما این ساده‌ترین تولیدکننده هوش مصنوعی متن به تصویر است و تلاش‌های نامحدود را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

 

 

۷. Starry AI

 

Starry AI

 

Starry AI متن را مانند سایر برنامه های این لیست به تصاویر هنری هوش مصنوعی تبدیل می کند. اما بر خلاف بسیاری دیگر، کنترل دقیقی را بر جنبه های خاصی ارائه می دهد که نتایج را بسیار شخصی تر می کند.

شما با وارد کردن یک عبارت تصادفی و انتخاب بین دو موتور هوش مصنوعی شروع می‌کنید: Altair (تصاویر رویایی مانند، انتزاعی‌تر تولید می‌کند) و Orion (واقعیت غیر واقعی، اغلب منسجم‌تر) تولید می‌کند. سپس از بین ۱۶ سبک هنری، اندازه بوم و نسبت ابعاد انتخاب کنید و به صورت اختیاری تصویر سفارشی خود را برای استفاده به عنوان پایه اضافه کنید. انتخاب یک تصویر سفارشی معمولاً در این برنامه ها ایده خوبی است.

Starry AI به شما امکان می دهد از اعتبار اضافی برای طولانی تر کردن زمان اجرای هوش مصنوعی استفاده کنید تا تصویر نهایی بهتری دریافت کنید. به طور مشابه، می توانید اعتبارات خود را صرف کنید تا به هوش مصنوعی بگویید که چقدر به متن شما پایبند باشد. و در نهایت، زمانی که تصویر تولید می‌شود، می‌توانید اعتباری را برای ارتقای تصویر برای دانلود آثار هنری هوش مصنوعی با وضوح بالا صرف کنید.

به علاوه، شما همیشه مجبور نیستید برای این اعتبارات هزینه کنید. Starry AI به شما امکان می دهد هر روز یا هفته با تماشای تبلیغات یا اشتراک گذاری آثار خود در رسانه های اجتماعی مختلف، اعتبار رایگان کسب کنید

منبع : makeuseof

 

 

امیدواریم که مطلب بهترین سایت های هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

آموزش نقوش سنتی ختایی

 

 

 

آموزش مارولوس

سفارش انجام پروژه هنر

انجام انواع پروژه دانشجویان هنر رشته {طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی لوگو، خوشنویسی، هنرتجسمی، طراحی نقوش سنتی(ختایی- اسلیمی)، گرافیک و...}

سفارش پروژه هنر

میخواهم سفارش بدم
آموزش طراحی پارچه روسری

8 دیدگاه در “بهترین سایت های هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر

  1. امیر گفت:

    برنامه آناهیتا عالیه برای ایجاد تصویر با هوش مصنوعی کلی استایل داره رایگان و بدون محدودیتم هس، چت gpt با کاراکترای مشاهیر مثه ایلان ماسک و کوروش کبیر هم داره که خیلی پیشرفتس! دانلود کننده یوتوب و اینستام داره از مایکت میشه دانلودش کرد

    1. perojehonar گفت:

      سپاس از شما دوست عزیز

  2. ممنون از مقاله خوبتون

    1. perojehonar گفت:

      خواهش میکنم. انجام وظیفه هست

  3. بسیار مقالات خوب و ارزشمندی در اختیار عموم قرار میدین واقعا عالی هستین موفق باشین.

    1. perojehonar گفت:

      سپاس از شما دوست عزیز. خوشحالیم که برای شما مفید بوده.

  4. امیرحسین گفت:

    میتونید از برنامه آناهید هم استفاده کنید، دارای استایل های بی نظیر برای ایجاد تصاویر شاهکار با هوش مصنوعی، پشتیبانی از زبان فارسی و Chat GPT، افزایش کیفیت و حتی قابلیت متحرک کردن تصاویر! دانلود از کافه بازار: https://cafebazaar.ir/app/com.black_soul.anahid

    1. perojehonar گفت:

      سپاس از شما بابت راهنمایی تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Click to Call
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من

انجام پروژه های دانشجویی

رشته های هنر ، تاریخ ، باستان شناسی

پایان نامه کارشناسی-ارشد- رساله دکتری
پروژه های عملی(دستی – نرم افزاری)