معرفی ۱۰ سایت برای دانلود رایگان عکس هنری

خانه » معرفی 10 سایت برای دانلود رایگان عکس هنری

فهرست مطالب

معرفی ۱۰ سایت برای دانلود رایگان عکس هنری

در این مقاله به معرفی ۱۰ سایت میپردازیم که در ان میتوان عکس های هنری رایگان دانلود کرد

 

هیچ چیز مانند یک عکس هنری(استوک) با کیفیت یک پروژه را کامل نمی کند. یک عکس از یک زوج خندان که توسط یک عکاس حرفه ای گرفته شده است، می‌تواند آخرین نکته را به طراحی، بروشور یا وب سایت اضافه کند. اما عکاسی استوک می تواند گران باشد، به خصوص اگر بودجه کمی دارید یا مشتری نمی خواهد برای تصاویر سفارشی هزینه ای بپردازد.

 

 

اینجاست که وب سایت های رایگان عکاسی استوک به کمک می آیند. اغلب با ارائه انبوهی از عکس‌های استوک با کیفیت بالا و کاملاً رایگان با مجوز Creative Commons Zero (CC0)، می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید بدون هیچ هزینه‌ای و برای استفاده تجاری بدون ذکر منبع دانلود کنید (اگرچه همه چیز را دوباره بررسی کنید – همانطور که هر مجوزی وجود دارد. متفاوت است و ممکن است محدودیت زمانی داشته باشد، در این صورت، برای ایمن کردن آن، فقط از تصاویر استوک دارای مجوز استفاده کنید).

 

ما فهرستی جامع از ۱۰ تا از بهترین وب‌سایت‌هایی که می‌توانید در آن‌ عکس‌های استوک رایگان پروژه‌های خود را دانلود کنید، تهیه کردیم.

 

 

۱. Pexels

 

یکی از برترین سایت‌های موجود، Pexels بهترین عکس‌های استوک رایگان را در یک مکان گرد هم می‌آورد. درست است. این تصاویر را از منابع دیگر جمع‌آوری و مدیریت می‌کند، و همچنین تصاویر خود را اضافه می‌کند. این یک فروشگاه یک مرحله ای برای نیازهای دارایی شما است. و طیف وسیعی برای انتخاب وجود دارد که موضوعات محبوبی مانند “کسب و کار” و “سلامتی” را پوشش می دهد.

 

 

 

۲. StockSnap

 

StockSnap، یکی از سایت‌های نشانک‌شده مورد علاقه ما برای تصاویر با وضوح بالا، بدون محدودیت حق چاپ، می‌گوید: «عکس‌های استوک رایگان زیبا». این منبع مفید همیشه چیزهای مناسبی برای ارائه دارد، و ما به ویژه ویژگی “پرطرفدار” آن را دوست داریم که در آن می توانید تصاویری را که محبوب هستند مرور کنید.

 

 

 

۳. NegativeSpace

سایت دیگری که بسیار توصیه می شود، Negative Space است. با کتابخانه وسیعی از عکس‌های با وضوح بالا برای استفاده شخصی یا تجاری، که همه دارای مجوز CC0 هستند، مطمئناً چیزی مناسب برای پروژه یا محتوای بعدی خود پیدا خواهید کرد.

 

 

 

۴. Life of Pix

 

Life of Pix یک جامعه فوق العاده از عکاسان است که همگی تصاویر خود را برای استفاده رایگان برای شما ارسال می کنند. حتی می‌توانید از سایت خواهر جدیدش، Life of Vids، انتخاب کنید تا ویدیوها، کلیپ‌ها و حلقه‌های رایگان را بدون محدودیت حق نسخه‌برداری کشف کنید.

 

 

 

۵. Burst

Shopify Burst را برای شما به ارمغان می آورد، عکس های استوک رایگان خود برای وب سایت ها و استفاده تجاری. مجموعه‌های عکس را مرور کنید یا «عکس‌های رایگان برتر هفته» را کشف کنید، همه اینها برای تم‌ها و اهداف مختلف.

 

 

 

۶. Picjumbo

 

ما به دنبال یافتن تصاویر منحصر به فرد برای پروژه هایمان هستیم. دسته بندی ها از انتزاعی و حیوانات تا تعطیلات و عشق را شامل می شود، و اگر می خواهید به موارد بیشتری دسترسی داشته باشید، یک عضویت ممتاز وجود دارد.

 

 

 

۷. Kaboom Pics

 

Kaboom Pics به ویژه فوق‌العاده است زیرا پالت رنگ مکمل هر یک از عکس‌های استوک رایگان خود را در نظر می‌گیرد. بنابراین اگر به چیزی خاص نیاز دارید که با طراحی شما مطابقت داشته باشد، Kaboom باید اولین انتخابتان باشد.

 

 

 

۸. ISO Republic

 

هزاران تصویر با وضوح بالا و دارای مجوز CC0 در ISO Republic منتظر هستند، یک پلت فرم کوچک مفید که عکس‌های رایگان فوق‌العاده‌ای را از طیفی از دسته‌های مختلف برای شما به ارمغان می‌آورد. ما مخصوصاً انتخاب غذا و نوشیدنی را دوست داریم – بسیاری از عکس‌های با نور روشن، رنگارنگ و دل‌انگیز برای انتخاب.

 

 

 

۹. Death to Stock

 

می‌توان استدلال کرد که Death to Stock شور و شوق وب‌سایت‌های عکس استوک رایگان را آغاز کرد، اما می‌توان گفت که آنها تا حدی مسئول افزایش کیفیت آنچه در دسترس هست هستند. آنها با ایجاد تصاویر خود، که برای بارگیری از طریق یک بسته ممتاز در دسترس هستند، اغلب عکس‌های رایگان نیز ارائه می‌دهند.

 

 

 

۱۰. SplitShare

عکس‌های استوک رایگان برای استفاده تجاری – این وعده SplitShare است، یک وب‌سایت حاوی نزدیک به هزار تصویر رایگان. در اینجا پس‌زمینه‌های تار، فیلم‌های هواپیمای بدون سرنشین، عکس‌های داخلی و عکس‌های سینماگراف را می‌بینید ، در میان عکس‌های معمولی «مردم» و «کسب‌وکار» که ما انتظارش را داریم.

منبع:creativeboom

 

امیدواریم که مطلب معرفی ۱۰ سایت برای دانلود رایگان عکس هنری مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

 

 

آموزش مارولوس

سفارش انجام پروژه هنر

انجام انواع پروژه دانشجویان هنر رشته {طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی لوگو، خوشنویسی، هنرتجسمی، طراحی نقوش سنتی(ختایی- اسلیمی)، گرافیک و...}

سفارش پروژه هنر

میخواهم سفارش بدم
آموزش طراحی پارچه روسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Click to Call
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من

انجام پروژه های دانشجویی

رشته های هنر ، تاریخ ، باستان شناسی

پایان نامه کارشناسی-ارشد- رساله دکتری 

تالیف و چاپ کتاب

پروژه های عملی(دستی – نرم افزاری)