انجام پایان نامه ارشد هنر

خانه » انجام پایان نامه ارشد هنر
انجام پایان نامه- مقاله

فهرست مطالب

تماس با مشاور

مشاوره و انجام پایان نامه و پروپزال توسط اساتید دانشگاهای سراسر کشور

انجام پایان نامه ارشد هنر(کلیه گرایش‌ها) و کارشناسی

یکی از دغدغه های دانشجویان رشته هنر(کلیه گرایش‌ها) انجام پایان نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌باشد؛ فرآیند آن مستلزم مطالعات گسترده، تحقیق و تلاش و نیز صرف زمانی طولانی است.  انجام پایان نامه رشته هنر زمان بر و سخت است، اما چنانچه دانشجویان از قوانین و اصول نگارش درست آن آگاه باشند، بسیار آسان‌تر و در زمان کوتاه‌تر میتوانند پایان نامه را به سرانجام برسانند. چنانچه برخی از  دانشجویان کارشناسی ارشد، برای اولین بار پایان نامه می‌نویسند، شاید اصول و قواعد آن را ندانند. بنابراین توصیه می‌شود که حتما از کمک مشاوران و استادان خبره این حوزه بهره‌مند شوند.     

چرا مشاوره پایان نامه هنر (پروژه هنر) را انتخاب کنیم؟

مشاوره با استادان برای انجام پایان نامه لازم است، اما از طرفی دسترسی دائم به استادان دانشگاه ممکن نیست، پس بهتر است از مشورت با سایر متخصصان استفاده کنند؛ استادان مجرب پروژه هنر همواره آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی در انجام پایان نامه رشته هنر(کلیه گرایش ها) هستند و شما با اطمینان می‌توانید از مشاوره حرفه‌ای آن‌ها در این زمینه استفاده کنید. پروژه هنر سال‌هاست در مراحل انجام پایان نامه تخصصی رشته هنر(کلیه گرایش‌ها) فعالیت می‌کند و با مشاوران و متخصصان با تجربه و خبره‌ای همکاری دارد و همواره آماده خدمت‌رسانی به همه دانشجویان عزیز در همه مقاطع تحصیلی است. رضایت دانشجویان سال‌های گذشته نشانگر کیفیت بالای مشاوره در پروژه هنر است.   

روال انجام پایان‌نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته هنر(کلیه گرایش ها)

  • -انتخاب موضوع: در این مرحله ابتدا باید با توجه به علاقه‌مندی خود موضوع انتخاب کرده در این مرحله مشورت گرفتن از استاد راهنما خیلی می‌تواند به شما کمک کند.
  • پیشینه عنوان : در این مرحله باید از سایت ایرانداک پیشینه بگیرید تا مطمئن شوید قبلا آن موضوع کار نشده باشد و زحمت و زمانتون به هدر نرود.
  • -نوشتن پروپوزال: فرمی که برای هر دانشگاه  اختصاصی هست را پرکرده و آن را به تایید استاد راهنما و شورای دانشگاه می رسانید. در این مرحله باید براساس موضوع فصل های پایان نامه را مشخص کنید و در پروپزال به طور مختصر بنویسید.
  • -فصل‌بندی پایان نامه: در این مرحله موضوع تایید شده و باید شروع به نوشتن پایان نامه کنید و آن را جمع نمایید.
  • -قبل از دفاع باید در ایرانداک ثبت نام کرده و همانندجویی بگیرید
  • -جلسه دفاع از پایان نامه: در آخر هم زمان دفاع را به کمک دانشگاه مشخص کرده و خود را آماده دفاع می کنید.
     
آموزش مارولوس

سفارش انجام پروژه هنر

انجام انواع پروژه دانشجویان هنر رشته {طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی لوگو، خوشنویسی، هنرتجسمی، طراحی نقوش سنتی(ختایی- اسلیمی)، گرافیک و...}

سفارش پروژه هنر

میخواهم سفارش بدم
آموزش طراحی پارچه روسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Click to Call
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من

انجام پروژه های دانشجویی

رشته های هنر ، تاریخ ، باستان شناسی

پایان نامه کارشناسی-ارشد- رساله دکتری 

تالیف و چاپ کتاب

پروژه های عملی(دستی – نرم افزاری)