اصول برندسازی لباس شب- برندسازی برای پوشاک زنانه
برند(نام تجاری) در هر کسب و کاری برای ایجاد بستری مطمئن و تعامل با مشتریان و در مقوله بازاریابی همواره جایگاه ویژه ای داشته است. یکی از بازارها که مشتریان مخصوص به خود دارد و همواره برند برای مشتریان آسودگی خاطر میآورد لباس شب زنانه می باشد. اولین برندهای لباس شب زنان که طرفدارانی برای خود بین بانوان ایرانی پیدا کرده برندهای کشورهای اروپایی بود.
در این مقاله به بررسی شیوه های برندسازی لباس شب زنانه انجام میشود. تولید لباس شب زنانه در هر گروه سنی که باشند، اهمیت خاص خود را دارد. تولیدکنندگان لباس شب با توجه به(سن، خصوصیات، اندام، رنگ پوست، رنگ موف فرم صورت، قد، وزن و…) و خصوصیات(فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی) را باید مد نظر داشته باشند.
برندسازی همواره از دغدغه های اصلی مدیران بازاریابی بوده است. اهمیت برند و برندسازی تا آنجاست که اغلب شرکتهای بزرگ دنیا و ایران پروژه های عظیمی برای این منظور برنامهریزی و پیادهسازی میکنند.
صنعت پوشاک و مد یکی از بزرگترین و ارزش آفرین ترین صنایع در جهان است و بزرگ تر از حمل و نقل، رسانه و حتی خدمات حرفهای و تجاری است.
مفهوم اصلی مدیریت برند تجاری کسب قدرت در بازار از طریق ساختن یک برند تجاری است و بنابراین، مفهوم برند تجاری بیشتر شناخته شده، به اشتراک گذاشته شده و در بیشتر در بین مصرف کنندگان خریداری میشود. مدیریت برند تجاری برای آشکار کردن داستانی استفاده میشود که محصول یا شرکت را متمایز میکند تا توجه مشتریان را در بازار جلب کند. داشتن یک برند قوی و قابل شناسایی در یک مکان رقابتی در بازار بسیار مهم است، زیرا برندهای قدرتمند تاثیرگذاری در بازار را دارند و با آگاهی بیشتر مصرفکنندگان از آن، اطمینان از آن و اعتماد به نفس آن، قدرت افزایش مییابد. همچنین مدتهاست که برندها ارتباط خوبی با رفاه شرکت دارند.
ادامه دارد…
- انجام پروژه های رشته هنر(کلیه گرایشها)
- انجام مقاله و پایان نامه رشته هنر.
- تماس با ما از راه واتساپ