بهترین سایت ها برای دانلود مدل های سه بعدی رایگان

خانه » بهترین سایت ها برای دانلود مدل های سه بعدی رایگان
بهترین سایت ها برای مدل های سه بعدی رایگان

فهرست مطالب

پس از بررسی ماهیت منابع مدل سه بعدی رایگان موجود برای دانلود از وب، این آرشیو به عنوان بهترین سایت ها برای مدل های سه بعدی رایگان وجود دارد.

 

امکانات خلاقانه با انواع مدل های سه بعدی ارائه شده در Free 3D، Archive 3D، NASA 3D، Artist 3D، TurboSquid و CG Trader بی پایان است. دو مورد آخر نیز مدل‌های سه‌بعدی را می‌فروشند و فهرست کلی ما از بهترین وب‌سایت‌های مدل‌های سه‌بعدی را تشکیل می‌دهند.

و آیا ما اشاره کردیم که آنها رایگان هستند؟!

بدون هیچ هزینه‌ای، هزاران مدل سه‌بعدی با کیفیت بالا را که برای حرفه‌ای‌ها مناسب است، اعم از توسعه‌دهنده بازی، طراح گرافیک یا هنرمندی که به دنبال الهام‌بخش خلاقانه هستند، کاوش کنید.

 

 

 

۱. Smithsonian Open Access

 

 

Smithsonian برای توزیع گالری عظیم رسانه‌ها و داده‌های خود، گزینه دانلود مدل‌های سه بعدی خود را در glTF™ ارائه می‌کند، مشخصاتی بدون حق امتیاز برای انتقال کارآمد و بارگذاری صحنه‌ها و مدل‌های سه بعدی توسط برنامه‌ها. یک استاندارد باز توسعه یافته توسط Khronos، glTF هم اندازه دارایی های سه بعدی و هم پردازش زمان اجرا مورد نیاز برای باز کردن بسته بندی و استفاده از آن دارایی ها را به حداقل می رساند. Smithsonian یک پسوند فروشنده تخصصی glTF ایجاد کرده است، اما با این توافق جدید، موزه مستقیماً با Khronos درگیر خواهد شد و یک زنجیره ابزار منبع باز مبتنی بر glTF برای مقیاس‌پذیری و طول عمر ایجاد می‌کند.

 

 

 

۲.Scottish Maritime Museum

 

 

Scottish Maritime Museum  که در ایروین، آیرشر مستقر است، مدل‌های سه بعدی و تورهای مجازی ۳۶۰ درجه را از تقریباً ۵۰ کشتی تاریخی مهم اسکاتلند، مصنوعات دریایی و ابزارهای کشتی‌سازی در Sketchfab، بزرگترین پلت فرم جهان برای محتوای سه بعدی مشترک، به اشتراک گذاشته است.

 

اولین اسکن‌های سه‌بعدی ثبت‌شده شامل MV Spartan، ساخته شده در اسکاتلند است. SY Carola در سال ۱۸۹۸ ساخته شد. و ۱۸۹۸ RNLB Jane Anne، یک نمونه نادر از یک قایق نجات دو طرفه و خودساز که برای جامعه محلی موزه در ایروین اهمیت زیادی دارد.

اسکن‌های Scottish Maritime Museum  همچنین شامل حکاکی «سر گربه» از کاتی سارک است. یک چکش بخار ساخته شده توسط RG Ross & Sons برای افتتاح کارگاه های تعمیر اداره بندر کلاید (Clyde Navigation Trust) در سال ۱۹۰۷ در Renfrew. و عقب تفنگ SS.

مدل‌های سه بعدی و تورهای مجازی موزه دریایی اسکاتلند را می‌توانید به صورت آنلاین در www.scottishmaritimemuseum.org  پیدا کنید.

 

 

 

۳.Free 3D

 

 

با بیش از ۱۵۰۰۰ مدل رایگان، پیدا نکردن آنچه در Free 3D به دنبال آن هستید دشوار است.

بیش از ۴۰۰ هزار کاربر از هزاران مدل سه بعدی باکیفیت بهره برده اند

 

 

 

۴.Archive 3D

 

 

برای انبوهی از مدل‌های سه بعدی با کیفیت بالا که همگی بدون هیچ هزینه‌ای ارائه می‌شوند، به Archive 3D مراجعه کنید.

اگرچه این منبع بیشتر با مقوله‌هایی مانند مبلمان، تجهیزات، لوازم خانگی، ساختار و آشپزخانه مرتبط است، اما این منبع همچنین شامل مدل‌های سه بعدی افراد و وسایل مرتبط، طبیعت، هوا و فضاپیما، اشکال هندسی و غیره است.

 

 

 

۵.NASA

 

 

 NASA’s 3D archive  شامل مدل های سه بعدی، تصاویر، بافت ها و تجسم هایی است که بدون هزینه و بدون حق چاپ ارائه می شوند.

اگر به دنبال ایجاد یک بازی کامپیوتری با مضمون فضایی هستید یا به یک پس‌زمینه نجومی برای یک فیلم نیاز دارید، برای مشاهده انواع مدل‌ها و اشیاء نجومی تأیید شده توسط ناسا از این آرشیو دیدن کنید.

 

 

 

۶.TurboSquid

 

 

TurboSquid عمدتاً مدل‌های سه بعدی را می‌فروشد – اما دارای بخش کاملی از مدل‌های رایگان مانند بازسازی iPad Pro است.

 

 

۷.CGTrader

 

 

 

مانند TurboSquid، CGTrader دارای مدل های رایگان و همچنین مدل های پولی است.

منبع:digitalartsonline

 

 

امیدواریم که مطلب بهترین سایت ها برای مدل های سه بعدی رایگان مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

 

 

آموزش مارولوس

سفارش انجام پروژه هنر

انجام انواع پروژه دانشجویان هنر رشته {طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی لوگو، خوشنویسی، هنرتجسمی، طراحی نقوش سنتی(ختایی- اسلیمی)، گرافیک و...}

سفارش پروژه هنر

میخواهم سفارش بدم
آموزش طراحی پارچه روسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Click to Call
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من

انجام پروژه های دانشجویی

رشته های هنر ، تاریخ ، باستان شناسی

پایان نامه کارشناسی-ارشد- رساله دکتری
پروژه های عملی(دستی – نرم افزاری)